TEST TEST TEST

Killing a boy

Gårdagen var bra.
Började med att kliva upp tidigt, eller klockan tio.
Få i sig lite frukost och sen åka in till stan och träffa anna.
Köpte massvis med tyg.
4meter blåttyg,4 meter blåttyll, 2meter vittyg, 2meter spets & en dragkedja för 134kr.
Vilket jäkla kap.
Sen åkte vi till anna och åt lunch. mums.
Sen hem till mig och börjar sy.
sydde till ungefär 5.

Sen kom martin & erik och hämtade mig i en safaribil. Och så kollade på vi Somers town på Regina.
Jätte mysig film & jätte mysig bio.
När vi kom ut så snöade det.
Så där fin snöade.
Det var hur vackert som helst.
Sen satte vi oss på news , killarna drack kaffe.
Sen åkte vi till martin och tävlade om vem som hade sett mest filmer från boken 1001 filmer du måste se innan du dör.
martin vann med typ 130 st och jag kom sist, fyra filmer under erik. jag hade 74.
sen runt tolvslaget fick killarna följa med mig hem , för annars hade jag inte hittat.
Det var kallt om fötterna, men underbart mysigt med snö.

nu leker jag mattegeni och pluggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0