TEST TEST TEST

im the arow and you my bow

Min pojkvän är den bästa i världen
faktist , iallfall för mig.

igår var jag sur efter sett en väldigt hemsk film.
då bakade han en stor chokladboll och la in den i frysen
sen tog han min hand och sa att vi skulle gå ut och gå.
det spö regnade ute
Men vi gick ut ändån
I varma kläder och stövlar, och med ett paraply i fickan , som låg där hela kvällen
Vi gick runt i torvalla och jag visade alla lekplaster jag lekt på här
vilket är ungefär alla
Sen satte vi oss i en liten koja och pratade
när vi kom in igen
Då åt jag chokladboll
Jag var glad igen.
Pågrund av min pojkvän
Som  räddar min vardag
Jag älskar dig Andreas

men idag klockan halvfyra åkte han till boden igen.
och jag är ensam
sover själv i min nittio säng
men han lovade att sova med mig
i våra drömmar

Kommentarer
Postat av: karolina

men ååh! även sötaste. jag vill oxå hitta en sån nu lise

2008-11-12 @ 21:03:00
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0