TEST TEST TEST

Hello my name is Laura croft

Jag har märkt att det inte händer så mycket här på bloggen längre.
Jag har inte tid.

Det har varit en väldigt händelserik helg iallfall
Andreas har varit här och det är UNDERBART. jag fattar inte hur en människa kan vara så underbar.
det är otroligt.

i går hade Paula sin födelsedagsmaskerad.
Jag har Laura Croft. Andreas var Ace ventura ( så sjukt lik ) , bror var Amor, Syster var Sköna helena ( eller som många sa att hon var afrodite) och fredrik var tom cruse i topgun.
Bild ska jag fixa senare.
det var jätte kul förutom att min bror slutade med att bada i storsjön och springa runt i kallingar.
han fick några bitchslaps som han förtjänade.
Förfesten var dock väldig mysig. Träffade massvis med jobbar kompisar.
Rökte vattenpipa,spelade tvspel och satt och diskuterade vilket håll mina pistoler skulle sitta.

Vaknade upp med världens huvudvärk och illamående. med en kramande pojkvän brevid sig blev det lite bättre´. Kollade på lite barnprogram och sen kom bror och syster in på mitt rum och båda dom mådde prima, anders som borde mått sämst hade nog inte ens hunnit blivit nykter.
Det blev ligga i sängen dag, sen fick man springa till bussen och släppa av andreas. Alltid lika tråkigt.
För en stund sedan ringde andreas och sa att det skulle dröja TRE veckor tills vi ses igen. De skulle visst ha helgtjänst.
känns skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0