TEST TEST TEST

Dansbanan

Snart ska jag starta en ny blogg för mitt PA arbete. tänkte att den skulle fungera lite som reklam.
Dock så vet jag inte vad jag ska döpa den till eftersom min bok inte fått nått namn ännu
Men igår hade jag iallafall intervju med Anders Flanders från Detektivbyrån.
Otroligt mysig intervju med en mysig människa.
Han hade många bra svar till mina frågor. Långa och genomtänkta, precis som det ska vara.
Såklart gjorde han också en väldigt snygg grimars. som jag tyvär inte visar upp eftersom det är hemligt.
Men en bild på han och mig tog jag.
Nu gäller det att vara på jakt efter intressanta människor igen.
Om du kommer på någon, säg till!!
Btw jag behöver en ny telefon, en bra telefon som har det mesta. Och ska helst inte kosta över 2 tusen.
hjälp mig hitta någon.

Idag har jag också tagit min andra hepatit a+b spruta, och fixat pass hos polisen.
När man gör pass så ska man ju ha ett id kort eller liknande som visar att det är just du , Så jag visade mitt ID. Och hon i kassan kom ihåg att vi hade gjort det hos henne, även fast det var tre år sedan.
- Jag har bra foto minne, sa hon.
lite avundsjuk blev jag, tänk att ha ett sådant.



Kommentarer
Postat av: en på H-1

tips på intressanta människor. ted han är jävligt cool:)

2008-10-29 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0