TEST TEST TEST

thewinterwaroffinland

hmm. dagarna springer iväg medans jag står still. får lite panik.

klockan är snart halv tolv. vid denna tiden igår sov jag som en stock. john blund hade bestämt sig för att komma på ett tidigare besök i det lilla oranga rummet i torvalla denna kväll. somnade runt halv nio. vaknade lycklig somnade om och vaknade fundersam.. det är jag för det mesta nuförtiden... fundersam..

kvällen har bestått av sittande i soffan med datorn i famnen. pappa brevid och tvn spelar filmen battlefield delen när de pratar om finska vinterkriget.. Min hjärna uppfattade hur kriget gått till och mina fingrar förstod att nu var det dags att börja skriva.. fick ner en och en halv sida idag, sen torkade hjärnan, igen.. Dock är jag väldigt nöjd och ser framemot slutresultatet..

imorgon är det bara en lektion som jag har framför mig , lycklig lise.. fick nyss ett sms där det lovar att jag ska få se min vän adam i sexig utstyrsel som jag visst ska älska.. man får väl åka dit och se själv.. btw så är det fn-rollspel han ska vara frankrike, hoppas han har med baugetten, ha.

men nu tänkte jag boka möte med john blund i snar framtid.
va lycklig, / lise



btw, ytters få dagar kvar tills jag befinner mig i värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0