TEST TEST TEST

sthlm here i come.

Nu är timmarna små tills jag åker.. och jag är minst sagt förvirrad. jag har ingen aning om jag packat att som jag behöver.. det slog mig för ett tag sen att jag är rädd. jag är fanemig rädd för att åka iväg.. men det kanske inte är så konstigt, jag har varit utomlands en gång tidigare. I bulgarien 2001.. jag är pisse höjd rädd och gråter när jag åker upp till actura ( ett hus som är ca. 80m högt, om inte kortare). Hur fan ska det gå att sätta mig på ett jäkla flygplan.. ne budet håller fortfarande. en 5 på att jag grinar.. jag berättar sen hur det går. Men nu ska jag packa vidare, eller troligtvis bara sitta upp och ner på sängen för jag inte vet vad jag ska göra...
Men vi hörs , hade bra.. jag kommer ha det bättre.

Sthlm idag , egypten på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0