TEST TEST TEST

Save the children

Jag älskar räddabarnens nya designshop kampanj. Olika kända desiger har utvecklat olika produkter.
Och tillsammans med räddabarnen säljer dom.
Jag blir överlycklig att se att det är så pass mycket av priset som går till rädda barnen.
När jag får pengar ska jag verkligen överväga på att köpa nån av produkterna. Eller iallfall lägga några extra slantar i en pengainsamligsburk.
För vet ni , man mår bra av välgörenhet.
Jag älskar det, och är sur på mig själv varför jag inte gör det mer. tänk den munken jag köpte idag , visst det var bara 5 kronor. Men tänk , dom 5kronorna hade hjälpt jätte mycket , för att det är fem kronor mer till att rädda barn.
Sen i somras ger jag pengar till Greenpeace, och jag älskar det. det är dock bara 50kr. Men jag älskar att se på mitt kontoutdrag när det står greenpeace 50kr. Jag blir varm i hjärtat och jag vet att jag gjort något rätt.
Jag har hjälpt till att göra världen bättre. Visst det är inte mycket, men det är en droppe i vattnet. Och det räknar jag som en mycket stor grej.

Så jag tycker att alla ska hjälpa och stödja välgörenhet för tillochmed en krona gör skillnad.

Otroligt vackra halsband för kostnaden 425-510 beroende på längd på kedja. Pengarna som går till Rädda Barnen är 196,25 för 40cm och 226,25 kr för den längre.
 En bedårande flodhäst för 399kr, var av 103,27 går till rädda barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0