TEST TEST TEST

moonsoonrain

Freedom writers gick snurrade nyss i min dvd. Jag låg skönt i min soffa och jag kände några blöta tårar rinna ner för min kind. Denna film, denna otroliga film visar några ungdomars livsöden, livsöden som ändras av en person. Att en enda människa förändrar så många ungaliv bara genom att visa att hon finns där, att hon kämpar för och med dem. Det är underbart att se att det finns människor som hon. Och jag bara älskar att detta har hänt i verkligheten.
Den är så fantastiskt underbar på alla sätt och vis.


Laddat över lite pengar från mitt andra konto, det ska bli att köpa lite glass and maränger tills to night.
Vi ska ha tjejkväll med klassen , wonderfull.
Gratta lille eller numera stora Jannie ska vi hinna med också.

Inatt hade jag svårt att sova, ångesten över den framtida flygningen skrämmer mig. jag skickade ett sms till Andreas : - Jag sätter fem blanka slivermynt på att det kommer rinna tårar ner för min kind.

Är det någon som vågar sätta emot? haha

har också jobbat lite med PA idag , skickat mail till neverstore, Annika Norlin & Elin Kling.
Men nu ska jag dricka lite vatten och hoppas på att min huvudvärk försvinner och sedan ska jag hoppa på bussen för att träffa mina sweet classmates , Hade fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0