TEST TEST TEST

jobbigt.

jävla cp dag...

dagen började bra.. åkte till skolan tidigare, hade lust. skulle kolla på fn-roll spel.
sen kom jag på våran lektion. mia sitter där och säger, men har ni inte sett mailen jag skickade för 2 timmar sen , vi har ingen lektion..
gick på stan lite , åkte hem.
Min kamera som jag nyss lånat ut går inte att starta. måste troligvis köpa ett nytt jävla batteri.
Mitt ljud på datorn är helt fuckt upp
och sen pillade anne in ett minneskort till den andra kameran så det fastnade i hennes dator. WOHO.
jag höll fan på att spricka. tur som fan var det att dom fick ur den.
annars hade jag gått och lagt mig, och det hade inte varit bra eftersom jag måste skriva klart det här jävla historia arbetet.
Jävla CP dag. dra åt fanders. eller inte cpdag , CP HÄNDELSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0