TEST TEST TEST

jag har varit vilsen pelle

Gårkvällen var otrolig. fy fasiken vad roligt det var. Parken var toppen, alla i publiken var på toppen humör och det var en superbra lokal dom spelade i. Jag var ju som vanligt helt utan gränser så jag hängde med bandet hela kvällen. Hängde i lougen. Vi hade inte telefonintervju till mitt PA, vi hade kolsyrat vatten test. vi dansade, åt bananer, stod och frös på bakgården. Ja you name it. Sen när dom skulle dra sig vidare så sa dom hejdå och så gav pelle mig 5 bananer ,Han signerade ena, Henrik bet i en och resten åt eller gav jag bort.
Men kvällen fortsatte efter dom hade gått, dans dans dans.
Sen kom jake och hämtade oss, innan blev vi frågade om vi ville hänga med på en norsksvensexa. tackade dock nej.
En nöjd liselotte kom hem och gick direkt till sängen. Tackade gud,allha och alla de höga krafterna för den lyckade kvällen.

Bilder från kvällen kommer senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0