TEST TEST TEST

Halloweeen helg.

Hoppas alla haft en bra halloween:D
Och svaret till min utklädnad var ju självklart Alice i underlandet, och ja jag har sytt den själv (plus hjälp av syster).

ganska nyss kommit hem från mannens huvudstad rättvik.
har haft en super mysig helg.
hade sjukt stora förhoppningar till halloween. men dom sprack.
Det började att våran buss till mora gick 07.00 och vi stod vid busshållsplatsen 8.00.
så istället för att vara i rättvik vid 2 tiden kom vi fram vid 7.
Andreas kompis johan var snäll och hämtade oss.
det blev lämna grejerna hos andreas och sedan sticka vidare.
vi kom till johan och jag insåg att detta skulle bli sådär halvt intressant.
visst tjejer som är 1992-1994or kan vara helt okej , visst var dem här det också.
till viss del. Men med en gnutta alkohol i kroppen så råkar man ju vara uppriktig om vad man tycker och jag blev kvällens bitch.
Sedan kom det värre nyheter, krogen var STÄNG. dom hade halloween festen på lördagen och då var det 20årsgräns. Åh jippie. så glad jag blev.
Ne kvällen hos johan var rolig. Jag & andreas hade utklädnad och så tvingade vi johan.
så där satt vi tre stycken utklädda. resten var tråkiga. men då kanske det inte är så konstigt att jag kommenterar att jag är en riktig kvinna framför små fjortisar som verkligen inte var det.
Även fast det var roligt men inte så som jag hoppades slutade dock kvällen runt halv tolv. För då hade andreas kommit på att om han stannat lägre hade han också blivit sådär uppriktig som jag var. Och det kanske nog inte hade varit så uppskattat.
Bibbi , andreas mamma kom och hämtade oss.
Och resten av kvällen fick bli myshalloween. kolla på skräckis i sängen.

Lördag blev det av till falun och kolla på bil till andreas.
och en liten sightsing på gator ingen av oss hade åkt på förut.
köpte pizza och åkte till johan och åt. Supergood.

Söndag blev bara ligga-i-sängen-och-mysa-länge-morgon.
och sedan blev det av till tåget som gick till mora, och sedan väntade en 5 &halv timme lång resa hem.
Inte så jätte uppskattad. Speciellt inte med nack&ryggont.

Men jag är inte så glad över att vara hemma , känner mig inte så sugen på varken skola eller jobb.
men life´s a bitch.
och du lever vidare.

Kommentarer
Postat av: Em

hej, jag försöker bestämma mig för hur min nya tavla ska se ut. hjälp gärna mig genom att säga vilken som du tycker är snyggast. kram!

2008-11-02 @ 22:35:24
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej! Hoppas du haft en trevlig kväll! :)

2008-11-02 @ 22:40:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: G

Hej hej! Nu är det äntligen dax för en GRATIS design utlottning, kika in på http://babbidesign.blogg.se och kika om designen passar just dig! Välkommen.

2008-11-02 @ 22:40:47
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0