TEST TEST TEST

Claesfot0

Att ta ett klassfoto kan vara helt självklart för en helt vanlig klass.
Men dock så passar inte min klass in där.
Vi skriker och stojar men ingen kommer på en bra idé som alla vill göra.
Vi slutar med en halvtaskig med roligide på ett sett för att ingen kommer fatta det.
Men jag tänkte sätta min hjärna på hårdtänkande och komma på en bra idé som räddar vårat foto.
fast våran ide är helt okej, men inte super som den borde vara.

Klassfotot är iallafall imorgon klockan 9,20
önska mig lycka till.

 
Klassfoto sen 9an , också väldigt olika. dock var temat tjejer : hiphopare och killar : tönt. Marielle kände för att vara barnvakt.
Och jag tog det väldigt seriöst. Sitter längstner med blåtröja.Dock dålig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0