TEST TEST TEST

9

Hej min kära blogg. Nu sitter jag här och funderar igen. Fast just nu vet jag vad jag funderar på.
Jag sitter nämnligen och skriver ett arbete om E-handel, typ Ebay.
Jag tänkte skicka ett mail till pressansvarige på ebay och fråga några fråger. Men det är inte så lätt. Jag vet inte vad jag vill fråga . Och mitt huvud känns så tomt, lika torr som en höstack ungefär.
Men förhoppningsvis kommer det att gå bra,( jag hoppas iallfall det för annas skull. Det är ett grupparbete.)
Jaja men nu tänkte jag gå tillbaka till mitt mail som just nu består av några enstaka bokstäver som typ H E J. Kanske man ska börja ordbajsa eller vad säger ni?

ps. Det har iallfall varit jätte roligt att gå på skolan idag, jag har fått höra otroligt mycket bra och snälla kommentarer mot mitt hår. Och visst är jag nöjd själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0