TEST TEST TEST

7

Ja , nu sitter jag här igen. En helt ny dag med nya upptåg.
idag är det inte vilken dag som helst. För idag ska jag vara hårmodell.
Det pirrar lite i magen, undra hur det kommer se ut.
Fast det jag oroar mig mest för, eller egentligen inte oroar utan bara tänker lite extra på, är om det finns någon trevlig människa där som man kan sitta och diskutera med. men det gör det nog vi har gott om trevliga människor här i Östersund...
Förövrigt skulle jag ringa och sjukanmäla mig i morse, eftersom detta kommer ta ganska lång tid av dagen. Men då tutade det upptaget hela tiden, och det är en telefonsvarare man ringer till ,(?).
Det komiska är nog att jag faktist vaknade med ont i halsen.

ne nu ska jag gå och äta mig en mjukmacka med mjukost med skagensmak och lite annat till frukost.

Önska mig lycka till. ( tänkte he in en bild på hur mitt hår ser ut nu , men jag hittade ingen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0