TEST TEST TEST

35

Självaste Tototeens ringde mig nyss. Dom verkar vara jätte pepp på att vi ska komma och spela med dem.
De ville att vi skulle komma den 10 juni för att repa. Så nu ska jag försöka fixa så att det går. Men tåg fram&tillbaka till sundsvall är inte så jätte billigt , inte när man lever på en minimal budget som jag gör.
Men förhoppningsvis ordnar sig allt ,
Killarna verkar iallfall helt underbara :) äntligen har jag förhoppningsvis hittat några som liknar mig själv.

Annars sitter jag på skolan med anna. Vi sitter i datasalen och ska försöka göra klart vårat arbete om e-handel. En kille sitter i fönsterkammen och dinglar med benen , jag blir ganska nervös. Men nu hoppade iallfall han in i klassrummet igen , Skööönt. Hade inte varit så roligt att se han hoppa.

Det är iallafall super väder här i östersund , det känns otroligt bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0