TEST TEST TEST

35

Nyduschad ,med alla tårna målade i klaraste rött , keane i tv högtalarna så ser jag livet på den ljusa sidan.

Har pluggat lite psykosocialtarbete idag, det kändes skönt. Även fast jag inte gjort så mycket så känns det som att jag har åstakommit något idag.
Förutom det har jag även sovit 4timmar i soffan framför tvn.
Min vän & goda granne Erik komförbi en stund, han hade låst ut sig. Och istället för att sitta ute på trappen och vänta kom han till mig och vi kollade på tv. Det var the 70show som visades plus how i meet yout mother (?) underhållning på hög nivå.
Men efter Eriks familj hade kommit hem och räddat han från att umgås med mig en hel dag blev jag väldigt trött. Så jag somnade i soffan och sov till kl åtta. Myckte skönt. Drömde faktist om en flygande hemglass bil, mycket intressant.
jag älskar sånna där roliga, underbara speciella drömmar full med fantasi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0