TEST TEST TEST

27

Solen är här ! och förhoppningsvis här för att stanna.
Gud vad lycklig jag var när jag vaknade i morse. Solen sken.
man blir så lycklig.
Jag ,syster och mimmi åkte in på stan. Och där kryllade det av människor, alla så otroligt glada över vädert vi har idag.
Vi sprang runt och leta lite "förstagången på krogen" kläder till mimmi. Hittade dock väldigt lite snygga kläder idag. Jag hade ju tänkt åkt på Kupan idag , men det blev inte av. Jag & anne åkte istället på en liten affär som sålde ut en massa smycken m.m Därifrån kom jag med 5 armband & ett halsband att lägga bland mina andra. köpte också 20Lp skivor som just nu sitter på mina väggar, ska visa bild senare.

Jag har iallfall pluggat lite nu, just nu hatar jag plugg. Jag har ingen motivering överhuvudtaget. Inte roligt.
Därför planererar jag & niclas en liten picknik, vi får se om den blir av :)

Pappa berättade idag att imorgon kl 11, om vädret tillåter så ska vi utoch flyga.
Pappa har någon kompis som har ett flygplan vi skulle få åka med.
Det känns ganska roligt med också skrämmade på samma gång.
Här ska tjejen som grinar när hon åker hiss sätta sig i ett flygplan som åker flera tusen meter över marken.
Hur ska detta gå , jadu det kommer du få veta om du håller dig uppdaterad på min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0