TEST TEST TEST

23

Idag har det inte riktigt varit min dag !
Den började väldigt bra.
Hade retorikmyspys. Vi hade knytis fika och hyllningstal. Mitt tal var till min vän Mimmi.
Jag är faktist rätt nöjd över det, kanske jag her in det här på bloggen någon gång.
Men sen började det med att min såkallade vän fredrik började mobba mig för att han ska till arvika och inte jag. Det var mindre trevligt, jag vill dit så mycket.
Jag & linnea var iallfall på jätte bra humör i början av dagen, Det var ganska roligt för jag gick in i en vägg idag , (!)
Men sen skakade jag & niclas hand på att vi ska till Trästock så det är underbart.
Men sen började det gå ut för. Det började regna och jag var trött och grinig, inte en bra kombition när det gäller mig. Men men lite sur måste man få vara ibland. Nu känns det iallfall bättre.

Jag kan nämna att förtillfället tycker jag väldigt lite om regnet som öser ner över denna stad!
Men nu tror jag att jag ska åka in te stan med matilda och kolla på alla fint klädda balisar.
ska lägga in bilder från min balkväll också senare.

jag tycker om när ni skriver kommentarer , så fortsätt med det !

Kommentarer
Postat av: jonna

åk till arvika då ? :)

2008-05-23 @ 17:49:35
URL: http://joonnaak.blogg.se
Postat av: Linda

Ha en bra helg!

2008-05-23 @ 17:50:04
URL: http://lindasvardag.blogg.se
Postat av: ida

jag hatar också detta dåliga väder.. det är så surt och blä uhh!
jag tycker att vi ska hålla tummarna för fint väder nu! (y)
lämna gärna en kommentar i min bloggis ;)

2008-05-23 @ 22:53:20
URL: http://idasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0