TEST TEST TEST

20

Ne , nu får jag spunk! ( tack pippi för detta ord)
Jag vill på så jävla mycket i sommar, men har jag några pengar . NEJ!

Men dessa ska jag försöka spara pengar till!
sammanlagda priset är med typ camping,resa,mat m.m
Arvika biljett pris: ca 1000 , Summa sammanlagt ca; 3000
Trästock biljettpris : 0 (!), summa sammanlagt ca: 1000
Popaganda biljettpris: ca 500kr, summa sammanlagt ca: 2000

japp liselotte nu är det bara att hosta fram 6tusen , lycka till .!


Balen igår var iallfall jätte rolig. Jag vill ha på min klänning hela dagarna långa.
Dagen var full med vackra klänningar, tjusigt klädda killar, dans, skratt och skoj.
Ska lägga in bilder senare , men om ni inte orkar vänta så finns jag på bild på www.flukta.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0