TEST TEST TEST

2

Ja undra hur denna relation kommer att fungera. Kommer jag lägga in inlägg ofta eller inte nått alls?
Ja det är bara att vänta och se. Idag har jag iallafall lagt in några. Och det är ju ett plus

Vädret idag var inte toppen , men inte heller alls botten. Var faktist och solade solarium idag med min syster och Elin. Tänkte att jag skulle få bli lite fin innan jag ska på bal.
Men igår var det superväder. Hela dagen gick ut på att sitta i våran vackra stad och bara njuta av det underbara vädret. Jag älskar när det är vackert väder här i Östersund. Hela staden vaknar upp från sin skönhetssömn. Alla är glada och faktist otroligt mycket vackrare. Kanske det var så att skönhetssömnen gav effekt?

image3 
Tänkte att jag kunde slänga in en bild på gårdagens Outfit. Detta kanske ska bli något av en modeblogg? , vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0