TEST TEST TEST

18

Hej du trevliga värld , jag måste säga om det finns någon gud så är jag sur på han just nu.
Snällt att ge mig en förskyldning av värsta grad dagen innan jag ska gå på bal?
Ett tecken? ne skulle inte tro det, han vill nog bara retas med mig.
Men just nu har jag iallfall lite hat känslor mot honom/henne/den.

Är hemma från skolan idag, jag tror ingen förstår hur tråkigt jag tycker att det är !
Ne fy för att vara hemma. Tänk vad skönt att få vara på skolan bland sina vänner.

Idag måste jag iallfall ta min sjuka rumpa och be ge mig till Lit där vi ska fira världens bästa MIMMI.
Hon kommer få roliga presenter av oss, som hon förhoppningsvis tycker om.

Ne nu ska jag nog gå in i duchsen och drukna i  mina sorger över att vara förskyld , jag lär väl iallfall drukna i snor.
Sen ska jag försöka få igång huvudet och skriva klart mitt arbete om e-handel. så att anna inte blir arg på mig.

Haha , måste berätta att jag har iallfall okuperat min brors säng denna dag , den är så otroligt skön. SÅ synd för han när han kommer hem från boden , då ligger det en massa liselottebakterier där . MOHaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0