TEST TEST TEST

16

Godmorgon min kära blogg.
Jag har varit lite seg på att skriva de senaste dagarna , men jag har bara inte haft orken
Vi firade Agnes 18årsdag i lördags , och som vanligt försökte emilie supa ner en , dock lyckades hon ganska bra.
men det var en otrolig trevlig kväll, men det är lite tråkigt att alla bilder som finns på mig ligger jag på marken konstigt nog, men det är ju alltid skönt att ligga ner :)
Vid slutet av kvällen bestämde jag mig för ett inte så jätte klokt val , jag bestämde mig för att gå hem från stan till torvalla, Ensam. jag orkade inte vänta på bussen. Som tur pratade jag med Adam i telefonen hela tiden, Du är en mycket bra vän adam :)<3
jag vaknade även upp med mitt hår täckt i choklad från en viss person;)

Dagenefter så beslöt jag & pappa för att ta en cykel tur. Så vi åkte runt lite, åkte på mcdonalds och åt en hamburare och hälsade på Maria. Sen åkte vi till emelie för jag skulle hämta lite grejer. Där var inte alla på topp ska jag säga er. haha fyfan. Men gårdagen var väldigt mysig

Denna dag , (måndag) vaknade jag upp med en förskyldning , Hur roligt är det när det snart är bal? Nej inte bra detta
Men idag är det också en jätte bra dag för idag är det MIMMI MELANDERS 18 ÅRS DAG :D GRATTTIIIIIIIIIIIIS MIN VÄN



Säg hej till en pigg tjej
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0