TEST TEST TEST

14

Ja nu var det ett tag sen jag skrev, eller ca en dag. Fast det är ganska länge i bloggvärlden.
Igår ägnade jag dagen till att fixa klänningen med Margareta. Eller fixa det var hon som sydde. Jag fick mest bara testa klänningen ca var 20minut. Men jag tror att den är klar nu. När jag gick till skolan i morse så skulle hon bara sy fast fodret.
Var nere på stan idag med lina & lisa. Kollade lite på primerosarna på deras bal. och kände att det ska bli jätte roligt på onsdag när jag själv ska gå.
Måste lägga in bild på klännigen sen. Annars får ni komma och kolla på Onsdag kl ca.18:00 utanför gamla teatern.

Agnes blev iallfall vuxen igår , grattis igen stumpis

hade även prov idag i psykosoc och min hjärna känns fortafarnde som den är full av halm som snart kommer ta eld på sig själv , alltså snustort. hade inte tränat nått innan min hjärna tog inte in nått det var verkligen som att den var bedövad. Jaja provet gick iallfall ganska bra ändån.

Nu väntar jag på mat,

Kommentarer
Postat av: lovisa

trevlig helg1 hoppas maten smakade bra!

kolla gärna in i min blogg och skriv en komentar!

2008-05-16 @ 18:39:30
URL: http://loviiissaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0