TEST TEST TEST

10

Hej skoltrött.
Jag är skoltrött, det är jobbigt. Jag vill verkligen inte vara det. men jag känner att jag har bara inte orken till att plugga. Och när man verkligen pluggar och känner sig stolt över att man har gjort det och tror att man äntligen kan få ta det lite lungt några dagar, då fylls det på med tonvis mer att göra. Det känns som jag har jätte mycket att göra, fast jag har egentligen inte det.
Men idag tänkte jag plugga.


Jag ska skriva en artikel om E-handel.
jag ska göra ett spanska arbete.
jag ska plugga till Psykosocialtarbete provet som jag har på fredag,
jag ska skriva en analys till psykologin på 2sidor.
Och så måste jag börja på min engelska bokrecention som jag skulle varit klar med för typ 2 månader sen.


hjelp det är mer än vad jag trodde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0