TEST TEST TEST

48

Ja nu sitter jag här .... Efter fyra timmars underbar sömn på min älskade säng ( som för övrigt bara är en madrass på golvet, Vilket jag älskar.... Det är det enda man behöver, en madrass och sjukt många kuddar) Jag tänker på att idag är det bara två dagar kvar i Tvåan. Tänk vad livet på gymnasiet har gått fort. Nu är det bara ett år kvar grabbar & tjejer. Och jag planerar redan hur jag ska blöta ner alla ettor& tvåor på bästa sätt nästa år ;) så ni får se upp.

Kan även meddela att idag är jag i stortsätt vuxen. Idag fick jag Jobb! Jacob från H1 ringde idag och meddelade att de jätte gärna ville att jag skulle börja jobba hos dem. Och det känns underbart. Tänk jag har två jobb för sommaren. Ett kommunjobb som kommer bli underbart, jag ska leka pirat. Och ett vanligt jobb där jag ska sälja böcker. ( såklart är jobbet på H1 ett telfonsäljarjobb , nu är det klart att hela våran familj är telefonjobbare. Min bror jobbade innan på Aditro och min syster på 118100. Och nu jag på H1. som förävrigt står för happy one. Haha )


Först var jag skeptist till dagens klädsel, ¨
men nu älskar jag den.
( jag tycker att linnet är ganska fult , vad tycker ni?)



Var även på älskade Kupan med min
syster,Emilia & Oskar. Köpte dessa snyggingar
 för ynka 25 svenska kronor

Kommentarer
Postat av: Paula

och jag fick inte följa? :(

2008-06-10 @ 20:39:40
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0