TEST TEST TEST

Sommarens andra lov dag

Hej min kära blogg. Nu är jag tillbaka efter ha varit ifrån dig en lång tid.
Jag har kommunjobbat på läger. Det har varit hur roligt som helst. Jag saknar mina små barn som jag tog hand om. Ne det var verkligen en upplevelse att minnas. Jag skrattade mest hela tiden. Förutom när jag blev riktigt trött och började skälla. Haha. Men man kan ju inte alltid vara snäll , eller hur?
Vi har varit där uppe i Sällsjö i fyra dagar , Så jag åkte hem på onsdag. Och så fort jag kom hem så packade jag om väskan och drog till Sundsvall. Och där väntade en helt annan upplevelse.
Jag skulle se TOTOTEENS. Det var verkligen en upplevelse att minnas. Grabbarna är så äckligt kool så mitt hår på armen reser sig när jag ser dom. Att det finns sånna sköna människor i våran del av världen trodde jag inte.
Jag tänkte att jag skulle beskriva deras show för er , men det går inte. Det hände så mycket och allt var underbart. Jag har aldrig skrattat så mycket under en konsert.
Dom hade iallfall med batman(rösten till riktiga batman serien i sverige), sven wolter ( riktiga Sven wolter hade gjort en ljudinspelning till dem) , Fröken ur ( hade också spelat in ett ljudklipp till dem, Dom hade en tant som lagade mat. Och så himla mycket mer.
Det finns bara en sak att säga LISELOTTE <3 TOTOTEENS.
Fast nu är det tyvär slut , det var ju killarnas sista spelning. Och jag vill nästan börja grina..:/
Dagen efter umgicks jag med några från bandet också :)
Mest gustav, Men det var roligt. han måste lätt vara bandets skönaste person. Jag älskar han.
Va gick mest runt och snackade, och sen visade han vägen till mitt tåg. Och där satt vi i typ 40min och väntade.
Ne verkligen. Sommarlovet har börjat otroligt äckligt bra. !



Lite bilder från veckans händelser

Jag älskar Vårat gängMina barn !
TotoTeens var äckligt snyggai sina vita linnen , Jag höll på få spunk, Snacka om att det var mycke snygga nyckelben , Hjälp
 Nu är det sagt , Jag är kär i tototeens

 Sen dog dom , RIP tototeens. ( dom låg även sådär i typ 15min, sjuka jävlar. haha)

 Jag & Gustav,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0