TEST TEST TEST

71

Ja jag tänkte att jag skulle skriva ett väldigt poetist inlägg. Men sen kom jag på att jag inte är speciellt poetisk så då sket sig det . Haha

Sitter iallafall hemma hos pappa i torvalla och har nyss ätit gröt till frukost och lyssnar på Pacific! samtidigt sitter jag också och längtar tills jag & niclas bestämt hur vi ska ta oss till trästock. Men han är ju i typ stugun så jag får inte tag på han. :/

Igår fyllde iallafall MATILDA 18 år. Nu är hon också vuxen. Snart känns det som att det bara är jag & ann-sofie som fortfarande är kvar i barnåldern. Dock är det bara rutn 10-11 dagar kvar till jag också hör till den andra klubben. Denandra klubben, som vissa även kallar Vuxen. senare idag ska jag upp till Matilda och fira henne lite och förhoppningvis få lite tårta.

Det känns som att jag har väldigt tråkiga inlägg nu förtiden. Måste ändras

Kan iallfall berätta att BobHund är mycket bra .

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken cool header du har! :)

2008-06-28 @ 12:25:54
URL: http://lortgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0