TEST TEST TEST

68

Ny dag och nya upptåg.

Vaknade tidigt imorse och åkte iväg till Sällsjö och hjälpte till att städa efter lägret. Tyckte att det vore snällt eftersom jag fått slutat tidigt två dagar. Det gick ganska snabbt. Fick lunch där och då blir man nöjd. Tur att emma var där annars hade jag haft det tråkigt. haha Emma är bra :)

snart ska jag iväg och jobba på H1. Och jag är pepp. Idag ska jag äga sönder alla grabbarna jag jobbar med. ska iallfall försöka.

jag har upptäckt att det är väldigt svårt att måla nagelack på högerhanden ( ilandsproblem ). Måste komma på en smart uppfinning.!

Kommentarer
Postat av: emmaslemma

Liselotte är också bra :)

2008-07-01 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0