TEST TEST TEST

65

Min morgon börjar just nu.. Jag vaknar upp och kommer på att jag inte packat klart allt. Inte så smart lille lise. Jaja får packa klart nu. Så jag börjar morgonen men att slänge massa saker på golvet och lyssnar till de ljuva tonerna av musiken från billie the vison & the dancers.


Igår hade jag jätte roligt. Jag & niclas åkte ju och kollade på fulla fjortisar. Haha det är så roligt. Vi gick också och åt mackor i kyrkparken,nya kyrkan & vid junis, Haha vi skulle kolla vilka som hade godast gratis mackor. Själv tyckte jag att kyrkparken hade bäst , där fick man klubbor. haha då är det avklarat när man får godis. Sen satt vi också i två olika rondeller, i ena satt  vi och samlade vinkar. vi fick upp till 27 men jag tappade räkningen på slutet. Haha ne det var faktist väldigt mysigt och en mycket trevlig början på sommarlovet.


ne nu ska jag packa lite mer, fast jag åker ju inte förren kl 15 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0