TEST TEST TEST

59

Hej Jag heter liselotte och ringer för Stora romanklubben , hoppas jag inte ringer och stör. För jag har ett underbart erbjudande till dig. Detta har jag sagt några hundra gånger idag. Haha men det var faktist roligt. Alla är så sköna. Jag sålde iallfall första boken av alla ikväll. Skils. Dock sålde jag inga fel. Det är fan svårare än vad man tror att sälja. Hälften av alla svarar inte och 90% av alla andra tackar nej. Aja tjänade lite pengar idag iallafall , Lätt värt det. Gratis fanta fick jag också. Plus en tröja & en vattenflaska. Dock kände jag mig lite mobbad i gruppen , alla var killar, alla snusade, alla kollade på fotboll och alla drack kaffe. Fan kanske får börja med allt. HEJ könsbyte. Haha
Men just nu har jag så otroligt ont i magen , magkniiiiiiiiiip. Skulle ätit bättre middag.

Välkommen in i klubben ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0