TEST TEST TEST

57

Det här är en sån dag där jag vill skriva massor av inlägg i bloggen.
Det här är en sån dag när jag dagdrömmer som mest.
Det här är en sån dag jag får ont i magen av att tänka.
Det här är en sån dag när jag funderar vad jag ska göra med mitt liv.

Jag vill tågluffa efter studenten
Jag vill se familjens alla spelningar i år. ( jag tror nog inte att någon förstår min kärlek till familjen)
Jag vill ha pengar så jag kan se alla spelningar som är kvar
Jag vill bli hippie och skaffa dreads
Jag vill bli en electro tjej som dansar ikapp med alla underbara electro artister
Jag vill lära mig att bli riktigt bra på skidor
Jag vill åka till californinen och lära mig att surfa
Jag vill åka till Afrika och rädda barn som svälter
Jag vill bli allt jag vill bli
Jag vill ha modet att skaffa dreads och sedan raka av dom.
Jag vill så mycket , men gör just nu ingenting bara sitter på min stol, funderar & drömmer

Kommentarer
Postat av: jenna

ja det är det godaste som finns! ( :

2008-06-11 @ 22:45:53
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0