TEST TEST TEST

57

För ungefär en vecka sen , eller iallfall 9dagar sen så hade vi fint väder i östersund. Alla gick runt med shorts och linne. Och alla var sådär uber snygga som alla blir på sommaren. Alla var också glada och kunde börja skratta för ingenting,bara för att man mådde så gott just då. Det var varmt i luften och solen sken hela dagarna. Vi låg på båtbryggan i badhusparken och stekte våra vinterbleka kroppar så att de började bli sådär sommarfint brända. Det var varmt. Men det var skönt. Vi var glada allihop. Vi kunde vara ute på kvällarna endast klädda i samma kläder som tidigare underdagen. Man behövde inte ens åka hem och sätta på sig långbyxor. Ne vädret gör mycket bra saker med människor. Iallfall när det är bra väder. Just nu är det grått och det regnar. Det är kallt och jag vill sätta på mig mössa och vantar när jag går ut. Vad hände med vårat fina väder, vad hände med våra lättklädda kroppar , vad hände med våra fantastika humör. Jo allt vände bara så fort när vädret vände.
Så jag ber till väder guden snälla ge oss tillbaka den tropiska värmen , snälla ge oss tillbaka våra brunbrända kroppar, snälla ge tillbaka oss våran underbara humör.




En bild på min vackra syster en varm torsdag förra veckan

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det blir nog inte bättre väder än så här, typisk svensk sommar:(

2008-06-14 @ 13:32:07
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0