TEST TEST TEST

54

Jag är en vampyr <3


Gott folk, jag har nyss kommit hem. Jag har varit på Vallaskolans vår musikal. Dom var väldigt duktiga. Men sånt där är farligt att kolla på med mig , för jag vill alltid upp och dansa själv. Emilia hade gjort ett väldigt bra jobb med sminkningen. Mvg till henne.


Imorgon är det våran sista skol dag i tvåan. (förutom skolavlutningen) Det känns lite speciellt. Tiden i tvåan har gått otroligt snabbt. Jag är faktist väldigt nöjd över detta år som gått. Jag har gjort så mycket saker jag aldrig trodde jag skulle göra. Skaffat så många nya underbara vänner. Och fått otroligt bra betyg. Men andra året på wargentinskolan har snart tagit sitt slut, och jag längtar redan tills de tredje året. Jag har redan börjat planerna vattenkastning, No mersy.
Tack till alla som gjort denna termin till en av de roligaste


Imorgon är det också första dagen på det nya jobbet, Känns spännande. Hoppas det 'är några grymt koola människor jag ska få arbeta med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0