TEST TEST TEST

52

Godmorgon världen , Sovit gott?
Det har iallafall jag. Skönt när man kan sova lite hur länge man vill. jag vaknade 11 idag. Igår hittade jag inte så mycket bra på tvn , eller dokumentären jag pratade om igår gick igen. Så jag hann se början. Little rock central school tror jag att den heter. Mycket bra..

Idag är det en väldigt slapp dag , Jag ska åka in till skolan till halv två, för då ska Maria radio intervjua mig. Och sen har vi betygsnack på idrotten , sen slutar vi. Sen har jag inget planerat förren klockan 7 då jag ska kolla på en musikal där min vän Emilia agerat smikös för dagen. Så alla skådespelarna lär vara jättefina idag .Jag är otroligt stolt över henne.

IMorgon ska jag börja jobba på H1, det känns bra. Lite spännande. Men jag har fått lite tips från min vän Oskar som jobbat med telefonförsäljning ett tag. Så det känns bra. Förhoppninsvis kanske detta är ett arbete jag är född för att arbeta med. Haha


Idag består min klädsel iallfall av mina nyinköpta blå gubbyxor, ett vitt linne och platt hår med några flätor.

Kommentarer
Postat av: ellenp

aha, haha. tror nog att det blev ngt fel med ljuset eller ngt ;s :p

2008-06-11 @ 13:55:10
URL: http://ellenpaulsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh varför ska du bli intervjuad?

2008-06-11 @ 14:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0