TEST TEST TEST

51

Jag älskar paula , Iallfall tills i början på juli för att hon har fixat min blogg. Den är äckligt snygg nu tycker jag. Och för att inviga den grymt snygga bloggen tänkte jag he in lite extremt gulregierade bilder eftersom jag älskardet
Men eftersom bloggen är extremt lam idag så får jag inte in mina bilder, :/


( Paula tyckte att jag skulle skriva ett lååååångt inlägg med hur mycket jag tycker om henne. Men det är svårt för att jag just nu hatar henne för att hon ska på arvika och inte jag. Men om paula inte skulle på arvika så hade jag nog kunnat skrivit ett jätte långt inlägg men det känns svårt just nu. Jag har som en bubbla hat i mitt hjärta. Men det är inte emot dig paula, utan att jag inte kan åka. Eller jo lite mot dig. bara för att du kan åka.. Men du är iallfall jäkligt skön som hjälper mig. Du kan vara veckans sköna person. )




Kommentarer
Postat av: ellenp

härliga bilder :)

2008-06-11 @ 07:26:22
URL: http://ellenpaulsson.blogg.se/
Postat av: Paula

hehehehe

2008-06-11 @ 07:42:26
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0