TEST TEST TEST

47

Nu kändes det som att det var länge sen  jag skrev. Jag har ingen dator hos mamma för tillfället. Men det är ganska bra då är man ute mycket mera. För jag är ju lite av en datanörd. Haha

jag saknar verkligen att vara i boden, jag skulle jätte gärna vilja åka upp dit igen. Det var så himla roligt.

Vädret här i östersund är super, jag älskar det. just nu sitter jag i datasalen i shorts & linne och snart ska be ge mig ut i det underbara vädret.
Idag fick vi också veta hur vi ligger till i matten, Jag hade bara g. Men min matte lärare skulle fundera mer. För jag är verkligen värd ett vg i matte , det finns fan ingen som haft en sådan motivation i matte som jag haft i år. Jag har gett upp såmånga sovmorgonar för att gå på extra matte. Men jag vet iallfall hur mycket jag har satsat på matte i år. och jag är sjuk nöjd över mig själv.

Imorgon är det studenten. Och med det menas det är det är 365 dagar kvar tills jag tar studenten , och det ska vi fira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0