TEST TEST TEST

46

Ja nu ska jag få igång bloggen igen. Den har varit nerstängd några dagar. pågrund av flytt. Sen har det också varit så fint väder så jag har faktist inte haft orken till att lägga in några inlägg.
Men jag har iallfall haft det underbart under dessa varma dagar.
Vi har haft det varmast i Sverige tror jag. nästan tropiskt ;)

Ja min lillebodenvän Andreas har iallfall varit och hälsat på mig. han kom i onsdags och åkte i går. Mycket mysigt har det varit. Vi har haft picknik och badat m.m. Vi har även rullat ner för gustavbergsbacken. OCh det slutade med en massa utslag från tistlar. det har ialfall varit mysigt att han kom hit och hälsade på.

Studenten har det också varit , då firades det med 365dagar kvar tills jag tar studenten. Mycket bra..

Idag har jag även varit på arbetsintervju på H1. Allt det hela började med att jag & agnes i onsdags skulle gå till kommunjobbs mötet vi skulle ha. Så stod det en massa folk från H1 och försökte värva arbetskamrater eller vad man säger. Och då kom dom fram och pratade med oss. Det verkade ganska intressant så jag fyllde i en intresseanmälan. Och morgonen efter ringde Jacob från H1 och frågade om jag ville komma på en intervju. OCh det ville jag såklart. Så då bestämde vi tid och så kom jag i dag kl 15. Verkligen hur sköna grabbar som helst träffade jag. Och dom sa att dom var verkligen intresserad av att jag skulle jobba där. Jag var visst en av två stycken dom verkligen ville ha. Intervjun gick super bra, Men dom sa att dom skulle höra av sig antingen i eftermiddag eller imorgon så får jag veta om jag fick jobbet. Isåfall örjar jag jobba redan på onsdag . Och det skulle kännas skööönt.

Mitt kommunjobb verkar också hur sköönt som helst. Jag ska bara jobba i 7dagar. OCh det ska vara en pirat läger. Så jag ska ta hand om barn, leka lekar och springar runt utklädd till pirat. Det passar mig bra , ;)


Ne det har hänt massor , och jag har inte orken eller tiden att berätta. För nu borde jag verkligen skriva klart en uppsats..


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0