TEST TEST TEST

10000000000000

Egentligen orkar jag inte skriva ett inlägg, Men jag gör det ändån bara för att trotsa mig själv.
Jag sitter iallfall och lyssnar på lite TotoTeens. Jag önskar att jag bodde i Sundsvall så jag kunde hänga med de grabbarna varje dag..

Idag har jag , anne, emilia,oskar & linnea haft picknik.
Det gick sådär från början. Vi var i björkbacka och det började blåsa så mycket så vi trodde att det skulle bli en orkan nästan. Så vi gick därifrån och sen satte vi oss i en gård mellan två lägenhetshus. Det var mycket mysigt och där blåste det betydligt mycket mindre. Där satt vi iallafall och grillade,åt,frös och skrattade. Mysigt.
Sen åkte emilia & oskar hem och vi andra gick till Linnea. Där somnade Ann-sofie i soffan och jag & linnea slö kollade på solos nya nummer. haha sen kom mamma och hämtade oss och våra cyklar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0