TEST TEST TEST

Pensionär - en timme kvar

Hej min käre blogg. Tyvär har jag haft fullt upp dessa dagar jag inte skrivit.
Jag har lekt dalmas i rättvik med min dalahäst.
Det har varit underbart roligt att få umgås med andreas i hans hemtrakter.


Men jag har huvudvärk och orkar tyvär inte skriva mer om helgen.

Men jag kan nämna för er att just nu är det EN timme kvar för mig i mitt liv som barn.
För om en timme fyller jag 18 år. TÄNK jag blir fanemig vuxen. Snart penisionär. Nu räknar man ner dagarna till döden. Fyfan för att bli gammal. Några av mina sista timmar som barn fylldes med barnlek i lekparker på olika ställen i stan med syster & jonas. Mycket bra..



Imorgon har jag& Anne tårtkalas. Vill du komma så hör av dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0