TEST TEST TEST

96

Nu har jag storstädat hela mitt rum , fast det ser faktist inte ett dugg renare ut , knepigt.
Lyssnar på justice & drömmer om sommaren som den borde vara.
Jag fattar inte hur det kan bli så här. Dåligt väder, dåliga jobbtider, dåligt med folk hemma.
Jag såg fram emot ett otroligt sommarlov med långa ljumma sommarkvällar. Men dock har det inte blivigt så många av dem.
Men sommaren är inte över trots att det känns som det.

Imorgon kommer Andreas och jag längtar otroligt mycket. Han kommer förgylla min vardag den kommande veckan. Känns otroligt bra. Då slipper jag tråkiga förmiddagar själv. Så nu kan jag ha tråkiga förmiddagar tillsammans med han. Eller ännu bättre kanske tillochmed roliga förmiddag.  solen börjar iallafall komma fram. Och jag tror jag ska ta ut datorn och sätta mig på balkongen. <3 sommar kom! jag hoppas du är påväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0