TEST TEST TEST

93

Nångång ska jag göra denna blogg intressant. Men just nu har jag verkligen Noll procent inspration.

Idag tänkte jag gå i terapi. terapi för mig är att gå ut en dag med kameran och bara njuta av vår vackra stad och för eviga den genom att ta bilder. Så jag bestämde mig för att ta bussen till torvalla där min kamera är. När jag gick till bussen var det mulet men ganska fint ändån. Sen när jag stod i busskuren Öste regnet ner och det började blixtra för jämnan. Åkte till stan & ställde mig för att vänta på bussen till torvalla. Då ringde bror , Han & Adam kom och hämtade mig i en cab som verkligen inte ska få plats med fler människor än 2 fast det finns sittplatser för 4. Jag kan berätta att jag hade nog fått besökt gud om vi hade krokat. Väl hemma i torvalla där regnet fortfarande öste ner träffade jag pappa. Groggy var han verkligen, han hade nyss fått kommit hem från sjukhuset och hade fortfarande inte fått tillbaka sin balans. Inte bra med virus.
Sen blev det att åka hem igen och jag förstod även fast jag inte ville att idag var det inte en bra terapi dag. Tur att min bror var hemma och vi beslöt oss för att laga mat tillsammans. Mackor med stekt ägg & stekt skinka. Och Potatismos med köttbullar. Mumss.

anders elowsson, Guden för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0