TEST TEST TEST

77

Hej min blogg.
Ganska tråkig uppdatering här nu förtiden.
Men någongång ska det ändras. Men just nu har jag fullt upp under dagarna. Solen skiner och lika så mina läppar.
Just nu sitter jag på jobbet. Eller jag står faktist. Det känns bäst så när man ringer runt. Det är ganska roligt att man får mer inlevelse och blir trevligare när man står upp och ringer. Det är nog för att man kan gesikulera (stavning!) mera. Det måste se jätte roligt ut att se oss säljare utifrån. Står upp och pratar med sig själv. Haha.
Idag har det gått ganska segt att få iväg några gratis böcker. Men 4 st har jag iallfall fått iväg. Trots att det varit otroligt få som svarat. Niclas & min far har faktist varit så snälla och gått med på att få en bok. men det borde igentligen alla göra. För det är faktist helt GRATIS. ganska konstigt igentligen. Men men.
Nu har vi iallafall börjat ringt till kvinnor i skåne. Det känns lite roligt. Men dom är faktist lite surare än stockholmarna som vi innan ha ringt. Men dom ska vi nog kunna charma..
Men nu ska jag gå tillbaka till att ringa lite för Gustaf brevid mig säljer just nu och jag blev lite sugen att ringa själv.

Men hade bra , Förhoppningsvis skriver jag nått iimorgon. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0