TEST TEST TEST

111

Sådär ja ,
Nu var det ett väldigt tag sen jag skrev här. Men jag har haft fult upp
Andreas har varit här det har varit super mysigt. Vi har gjort allt från att göra smooties, ätit ben&jerry´s glass och tillverkat armband. Hur roligt som helst. haha

Har också jobbat i veckan ,ganska drygt.

Nu är det iallfall varmt ute , runt 27grader. och det är skööönt men nästan för varmt. just jag & andreas sov ute på balkongen i natt hur mysigt som helst.


Ne nu ska jag beställa mig ett par Cheapmonday jeans , hade bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har! kolla gärna in min också & kommentera om du känner för det =) ha de bäst <3



http://gabbifreak.blogg.se

2008-07-27 @ 19:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0