TEST TEST TEST

103

Det senaste dagarna har jag insett att jag är tidspessimist. Alltså att jag tror typ att en timme är tjugo minuter. Jag får verkligen panik om tiden inte är planerad som jag vill om jag ska resa någonstands. Och det kan vara typ som en resa till jobbet eller skolan. När jag var liten var jag och min syster Ann-sofie alltid först på kalas, och alltid på skolan en timme innan den började. 
Saker som att missa en buss är små saker som jag verkligen hatar.
Men dum som jag är har jag utmanat mig själv. På torsdag skulle jag ta ledigt från jobbet. Och jag fick det , men min chef såg så himla olycklig ut så jag sa att jag kunde jobba till klockan 6. Så då ska jag börja en timme tidigare ,alltså klockan 4. Sen slutar jag som sagt sex. Och yran börjar runt sju. Hur ska detta gå. Jag kommer få panik panik panik , önska mig lycka till.




Får inte glömma att nämna att idag har jag shoppat secondhand !! En påse kläder för en ynka papperslapp med siffrorna 5 & 0 på. ! Helt okej. I denna påse låg det två jackor, två mysiga tjocktröjor, en halsduk, en stickad väst och lite mer som min hjärna inte kommer på just nu. Hel nöjd blev jag.

Nu sitter jag faktist och försöker bli pepp på yran , allt kommer väl när jag får se familjen & pulpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0