TEST TEST TEST

today

Sitter uppe i åre med mamma och nicklas. Kollade på tv och såg att cdon hade super pris på wesc hörlurar. Så impulsköparen jag är ibland tog ja och beställde ett par till mig.  köpte också nya stavar igår på stadium , känns sköönt. Dålig rea är det också. mindre kul...Jag har lite smått lagt ner bloggandet. Har inte tid nu för tiden. :/  Ikväll kanske jag ska intervjua Janne schaffer, känns otroligt roligt. Annars går livet vidare som det alltid gör. :D

fantastiskt att vi har en stuga i åre igentligen. Vilken lyx. Sitter här och ser massa skidmänniskor utanför mitt fönster. Snön åker ner och det är otroligt vackert. ! ni som får chansen att köpa eller hyra en stuga i åre. GÖR DET !

Impulsköptet. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0