TEST TEST TEST

yran

Yran var bra , dock skulle man kunna stryka lite av lördagen från registeret..
Det var kändistätt må jag säga.
För att dra igenom allt lite snabbt.
Träffade gaspard från justice tre gången och snackade med han
Träffade kristian antttilla och pratade och fick kram
Pratade, kramade och fick autograf av en i neverstore.

och dem jag har nämnt innan..
Det var sjukt trevlig.

Justice
Markus krunegård
Florence valentine
Kent
Kleerup
Autisterna
Miss Li
Kristian Anttilla
m.m

Slice må jag säga att du gjorde en stor del av min yra.. Hade så jävla kul med dig och grabbarna. !
Sen må jag säga att mycke ligger i dimman. Men i stortsett är jag helnöjd med min yra. bortsätt från som sagt lördagen. Men im only human.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0