TEST TEST TEST

Stockholm står kvar men jag ligger

Ja nu sitter man här igen, Tidigt som fan på morgonen.
Gått upp två timmar än vad jag egentligen behöver.
Jag fattar inte den här morgon pigga liselotte jag blir så fort jag behöver passa en tid på morgonen.
Det är ju super , men dock har jag ju sovit bort halva sommarlovet genom att inte behöva gå upp vid 7 tiden. Suck.
Aja , Snart tänkte jag borta tänderna och dra mig till bussen , (SOM KOMMER VARA SMOCKFULL).
Till min första skoldag på mitt sista år i gymnasiet. Hur känns det ? kluvet.
Jag längtar iallfall tills jag får skriva i mitt nya underbara block, det är jätte fint. Haha
Tänkte att jag skulle dra mig till bokia eller nått sånt i dag efter skolan och köpa in mig lite mer fina block. Det gör skoldagarna s¨å mycket roligare. Sen tänkte jag sno lite H1 pennor från jobbet också. Helt okej!

Måste säga att mina utslag har blivigt värre idag, inte mycket men tillräckligt. ! nu vill jag få bort de ,
Ge mig anibiotika säger jag!

Igår gick det iallfall bra på jobbet :) Första dagen jag jobbade med Emelie och Oskar ! det är super kul att de börjat där.
IGår slog jag mitt personliga rekord med mitt sista samtal som jag drog iväg 21.02 alltså 2 minuter övertid. haha

Ja men nu ska jag nog dra mig iväg , önska mig lycka till. ( jag önskar också att jag ska sluta se ut som en Caprizosa.)

Nöjd tjej som är kluven inför skolstart.

Kommentarer
Postat av: Kinga

hoppas du får en fin dag vännen!

2008-08-26 @ 07:42:50
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/
Postat av: Kinga

Godmorgon!! hoppas du får en fin dag!! Hoppar in o lämnar ett avtryck! Kram Kinga

2008-08-26 @ 07:43:27
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0