TEST TEST TEST

Run to you

NU var det ett tag sedan jag skrev här.
Jag har haft fullt upp sista tiden.
Just nu tuggar jag mina sista tuggor på min macka med nugatti på.
Onaturligt gott det där.

idag har min syster blivigt mer än min syster, nu är hon också min arbetskollega. Det kommer också Emelie bli på Söndag. Troligtvis några fler av mina vänner eftersom de också gått på arbetsintervjuer. Lycka till säger jag  till dem:)

men nu ska jag nog gå och lägga mig.
IMORGON kommer ANDREAS , och jag längtar !
I helgen får jag se om det blir att åka till Rättvik eller att stanna kvar här i Östersund.
Troligvis blir det nog inge mer skrivande på ett tag iallafall:)
Men hade bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0