TEST TEST TEST

newjack

Just nu sitter jag och snackar med min gammal yran vän oskar. Han sitter just nu  i irland och längtar efter Sverige. Speciellt den fina stad östersund som han har varit i typ 4 gånger. eller hur ?
Han säger sig vara en läsare av min blogg, men jag vet inte vad jag ska tro om det . haha
Han skickade iallfall några bilder på han och sin kompis som han tyckte  var väldigt

artisiska, och han tyckte att de skulle passa på min blogg.
Och jag ska inte göra dig besviken oskar, jag tyckte bilderna var sjukt härliga. Måste dock säga att jag älskar filips bild , den är extremt skön. oskar berättade även en liten historia om den, vet inte om jag ska taupp den här. haha
ne men oskar snart måste vi ta tag i handskarna och träffas igen. Kanske syns i irland, who knows
Men här bloggen här har ni två snygga bilder på två snygga killar. Enjoy.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.buzzscout.se/?mref=1922 Här är en super bra sida för dig som gillar att få hem och prova på gratis saker. Det finns allt mellan kläder, teknikprylar, hudvårdsprodukter och allt möjligt! Och det bästa är att det är gratis. Du får hem grejer och det enda du behöver göra är att prova dem och sedan säga vad du tycker om dem! Hur bra är inte det ? :)

2008-08-14 @ 13:32:58
Postat av: oskar

cool

2008-08-15 @ 13:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0