TEST TEST TEST

New breed

Ne nu ska det bli godnatt. Till och med för mig.
Jag ska börja vända tillbaka dygnen nu innan skolan börjar. Det känns som att det skulle vara en bra ide, eller hur.
Jag längtar och har ångest till skolan börjar igen. Jag vet inte vilket av det som är bäst. Det känns som att min hjärna skulle vara full med bomullsbollar. Den känns otroligt seg och den har inte alls blivigt utvilad nu under lovet.
Jag har inte haft en enda hel ledig vecka sen jag slutade. Jag har jobbat fyra dagar i veckan fyra timmar om dagen. visst det är inte mycket. Men det är otroligt ansträngande , man hinner som inte hitta på något under dagarna när man vet att man har en tid att passa.
Men förhoppninsvis får jag vila ut min hjärna innan skolan börjar. Och jag längtar tills den 21. Då kommer andreas hit. Då får jag pussa på han , och det har jag verkligen saknat.

Du får mig att le. Men inte på ett sånt sätt andra människor får mig till att le. du är speciell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0